پرش لینک ها

طبق اعلام لیگو گوشی Power 5 با یکبار شارژ می تواند به 4 روز فعالیت بپردازد

گوشی Power 5 لیگو دارای 2 ویژگی فوق العاده می باشد یکی از این ویژگی ها باتری 7000 میلی آمپری آن و دیگری تصویرهای UltraHD 65 مگاپیکسلی آن می باشد. بطور معمول ظرفیت واقعی باتری ها کمتر از ظرفیت اسمی آن ها می باشد. اما شرکت لیگو از گذشته تا به امروز سعی کرده این 2 نزدیک به یکدیگر اعلام شوند. به همین دلیل باتری 7000 میلی آمپری گوشی Power 5 با یکبار شارژ به دلیل ظرفیت زیاد و همچنین سیستم مدیریت مصرف خواص می تواند انرژی مورد نیاز 4 روز گوشی شما را فراهم کند. بعلاوه گوشی LEAGOO Power 5 از فناوری شارژ سریع 5V5A بهره می برد و به لطف این فناوری با 5 دقیقه شارژ گوشی می توان به 3 ساعت مکالمه پرداخت. با 30 دقیقه شارژ می توان 35 درصد باتری را شارژ کرد و شارژ کامل این باتری تنها 2.5 ساعت به طول می انجامد که بسیار عدد خوبی می باشد. علاوه براین باتری این گوشی از فناوری شارژ بیسیم 7.5 وات پشتیبانی می کند و کاربران می توانند به صورت بیسیم نیز این گوشی را شارژ کنند.

دومین ویژگی فوق العاده این گوشی مربوط به دوربین دوگانه پشتی این گوشی می باشد که مجهز به سنسورهای 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی بهره می برد. این ویژگی موجب می شود تا کاربران بتوانند تصاویر بسیار باکیفیتی به صورت 65MP UltraHD به ثبت برسانند. تصاویر گرفته شده در این حالت را می توان تا 23 بار بدون افت کیفیت بزرگ کرد.

از سایر ویژگی های این گوشی می توان چیپست 16 نانومتری MT6763 و 6 گیگابایت رم اشاره کرد. در این گوشی از 2 روش بازگشایی قفل مختلف یعنی بازگشایی به وسیله تشخیص چهره و بازگشایی به وسیله اثر انگشت استفاده شده است. طبق اعلام شرکت سازنده سیستم تشخیص چهره این گوشی همانند سیستم بکار رفته در گوشی های آیفون می باشد و با شناسایی 30 هزار نقطه بر روی صورت شما کار خود را با دقت بالا انجام می دهد.

یک دیدگاه بگذارید

نام و نام خانوادگی*

وب‌سایت

دیدگاه